2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Tänk.

Kategori: Allmänt

Ja, som jag trodde har jag mått mkt sämre idag igen. :/
MenMen, blev liite bättre efter en powernap.

Har som sagt lagt ut lite barnsaker till säljning, åh herrej**el vad mkt kläder jag har!! Var en tjej som ville har bild på kläder från strl 50-80...... nänänä... gåår ju inte! ;)
Men vad man minns tillbaka när man tittar på dom jättejätte små kläderna. ♥♥♥
♥ mina älskade prinsar ♥

Vi har sagt att vi vill ha ett syskon till, "måste ju ha en sessa med" ! ;)
Läste dock ngt kul som fick mig att inse att det nog iicke blir ngn sessa, eftersom bara snygga/attraktiva kvinnor får tjejjor, och jag redan har TVÅ grabbar är nog ribban lagd, lr vad tror ni ? ;) Hähä.

Jag och grabbarna tog oss en promenad i em och råkade hamna hos grannen, som råkade va ute med Traktorn. Båda vart precis knäpptysta och helt stela när vi kom fram till den stoora traktorn. :)
Billig underhållning och uttröttande!

Imån är tanken jkpg, pappa ska visst va vuxen och ha egentid med don syster......
( jag å grabbarna får inte vara med. :() haha. Dom förtjänar en lugn lunch.
Frågan då är vad jag och prinsarna ska göra, då jag tydligen inte har en enda vän som vill träffa oss..... :/
Ngr tips ? :)

Nåväl, sova nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: