2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Ja eller Nej.

Kategori: Allmänt

Läste precis "om mej själv" på en blogg. ..
Flytta lr stanna.
Personen beskrev mina känslor.
Förr ville jag inget annat än dra från V snabbare än snabbt, vilket jag gjorde, sket till o med i skolan för att dra, har sen dess bott på flera ställen och levt livet och även vänt hem ett par ggr, för att ångra mig ganska snabbt. Nu är det över 4 år sedan jag vat hemma och "levde",och faktiskt vissa dagar saknar jag framförallt vännerna, men även tryggheten där och känslan av gemenskap... Som blir svårare och svårare att få " ju äldre msn blir" .
I byn jag bor nu känner jag ngr få, meeen jag är ju "utbölingen" , den konstiga... Och får inte riktigt kontakt.
Vilket vissa dagar känns väldigt tungt och andra rör det mej inte i ryggen alls .. .
Blir inte V för oss än på ett par år, om det blir alls. Men kanske närmre?!
I vilket fall, nu är vi här och nu lever vi här!

Som sagt saknar vissa såå mkt !!

Nu ska late morsan vila med lillprinsen. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: