2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

inkommande istid ?!

Kategori: Allmänt

Idag har jag städat och röjt undan en massa onödigt, så som alla grabbarnas vår/höst jackor och skor. skönt!
Däckbyte imorgon.
Så nu får vintern sakta komma, och stanna till typ början på Januari. typ. max.

Imorgon har vi möte om D på dagis, å så ätr det föräldramöte för båda senare, får se om vi kan gå på det... tråkigt när man inte har barnvakt.

Har även tid med gymmets PT på morgonen, så dagen kommer börja i högt tempo.

Vet ni, jag erkänner att jag kan vara/varit himla dålig på att uppskatta det jag har. Vilket i vissa sammanhang kan vara en bra egenskap. Men det jag syftar på nu, då är det inte bra. Nämligen familjen! Meen faktiskt så tycker jag själv jag börjar bli bättre! Försöker tänka två ggr osv innan jag blir irriterad lr trött på ngt/ngn!
Och det ger resultat för både mej själv och favoriter i min omgivning. Underbart!
För man ska verkligen tänka sig för! Plötsligt händer det, det som inte "får/kan" hända. Och åtminstone vill inte jag leva med ångern att jag varit en sur/tråkig/dålig mamma/fru.
Så var för allt i världen glad för det du har! Tänk så försvinner det....

Nåväl, nu dags för sova!
Var rädda om er, och ta hand om varandra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: