2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

varför,därför.

Kategori: Allmänt

Måndag, efter ledig helg. Jobb inatt sen ledig till söndag.

Har börjat inse att jag inte är speciellt duktig på att hantera oro....
Vi har fått tillbaka nästan alla Ds provsvar, inget visat. Det har vi fått i brev.
Har dock inte fått svar på ämnesomsättning och mrröntgen av hjärnan, men fick för två v sen tid till hans läkare på fredag...... ?!
Får ju givetvis för mig att han har ngt att berätta... Ena stunden känns det skönt att kanske få svar på riktigt, nästa stund total skräck. Vill jag veta? vad ska jag få veta? Hur ska jag klara att hantera ev svar ?
Samtidigt vet jag ju faktiskt inte ens om han ska prata om det, lr om det bara är rutin besök.
Om jag har ont i magen och hjärtat? Ja!
Lite lätt yr och ofokuserad och gör det jag är bäst på, sover och är skit trött. :/

Försöka lugna mej och ha is i magen.

Drömde en så fruktansvärt hemsk dröm häromnatten, om en av mina barndomvänner. Den vägrar att lämn mig!


Ifrågasätter ni livet ibland?

som sagt.... yr.

sova nu!




Saknar mina vänner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: