2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Survive.

Kategori: Allmänt

Ja, då vart även denna dag avklarad, och med en hel del bråk, stök och längre vilostund ( även för morsan ) överlevde vi fint ! :)
Fick tillomed lite akut bakat, för em förgylldes av besök av en mkt fin familj! :)

Imån blir det emdagis för D, men B blir hemma m pappa och jag ska försöka sova en stund mitt på dagen, vankas nattjobb ju!

Tisdag är Ds EEG.... Jo, men jag kan nog
erkänna att jag är lite nervös... Som sagt så många känslor.
Fredag möte på Ds dagis med hans specialpedagog och logoped, som vart och tittat på honom ett par timmar innan jag och P kommer. Spännande & skrämmande.

Och vet ni vad, på lördag ska denhära morsan slå klackarna i taket, för då äre Ladies Night!! Whii. Ja, jag är skiiit nervös för å dricka alkohol. ;) Över 3år sen jag var ute! haha. ojojj. ;)

Hoppas ni får sova gott! Nattinatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: