2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

OMG !!!

Kategori: Allmänt

vilken dag!
Min förkylning vägrar visst ge sig. :/
Så medan prinsarna var på dagis vilade jag mest!

Det är så fantastiskt att se hur mina busar utvecklas och ändras för var dag som går!
Med D har ju som sagt utvecklingen gått väldigt sakta och gärna 1 steg fram sen 2-3 steg bak... MEN idag blev jag nöstan tårögd, fick sådan kontakt med D vid middagen och han Tecknade till mej!!!!!! Visade att han kunde tcken för "Busa & äta" Flera ggr dessutom!!!
Helt Fantastiskt! Underbart!
Sen vet jag ju inte hur vida det kommer sitta kvar, men ändå! Han gjorde det, medvetet! ♥
Åh Gissa om det ska tränas och nötas nu!
( i rimlig mängd, går inte "tvinga" att lära)

Lyckan är gjord! ♥♥♥

Dom som känner mig vet att jag flyttat omkring en hel del, ikväll fick jag kontakt med ett par tvilling tjejer jag lekte med nör jag var liten! Så kul å häftigt!

Ja jisses! Vissa dagar är Sånna dagar man vet kommer finnas kvar i hjärtat även när en blitt gammel! ♥

Har även idag fått tummen ur och lagt ut lite till salu grejor och faktiskt bakat bullar Med mina prinsar, Mumma! ;)

Nu är jag heeelt slut och kommer troligen inte ha varken röst lr huvud kvar imån!
Nattinatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: