2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Dagen.

Kategori: Allmänt

Ja jkpg vart det, tog med farmor och fick köpt det jag behövde på Ikea !! :)

Sen åt och busade vi loss lite hos farmor. Tills grabbarna smått bröt ihop av trötthet. Hemfärd. :)
väl hemma var dwt mkt tjurigt och ledsamt ett tag, men avslutades med bus och mys!

Testamente. .. har ni det? framförallt ni med barn ? Typ skrivit vad som ska ske om gud förbjude, ni båda går bort? Vem som ska ha barnen och så ?
Hemsk tanke jag vet. Men egentligen önnu hemskare tanke om det skulle bli ngr tvister om era barn, lr min skräck om dom skulle bli delade på?!
Jätte hemska tankar och inget jag vill ta på alls egentligen, meen kanske borde man göra det? ! För sin egna ro's skull och för barnens skull ?
Tyvärr är det ju lite så att ingen kan säga hur ngn skulle reagera i en sån situation, och det krävs så oändligt lite gör att det ska bli osämja lr allmänt för mkt känslor. ..
Mycket tänkvärt tycker jag !
Likadant för er som inte ör gifta, vad händer om den ena går bort ?

usch usch! inget kul ngn stans att ens tönka på ngt åt det hållet. Men ville lufta å gärna höra hur andra tänker?

Imån, funderas det på om jag å prinsarna kan hitta ngn tillflykt, då pappa vill lista deras rum... =D
Får se hur status är efter frukost!

Nu, soooova! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: