2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Mitt i .

Kategori:

Idag har morsan äntligen fått kalufsen avhuggen! :) Å otroligt nog tyckte nog grabbarna med det var behövligt, då dom inte vart nått blyga för nya morsan!

Håller på att skriva ihop ansökan om vårdbidrag för D, hur mkt ska man skriva ?! Hellre för mkt än för lite?

Nästa vecka får vi nog "sammanställningen" (?!)

Nu har D strax kört en 3h sovning efter dagis... Det tar verkligen hårt på kropp å hjärna att vara där ! :)

Helgen blir fullt ös !! :)
Åka iväg på middag hos farmor och få besök ! Love it !

Återkommer kanske ikväll.

Kommentarer

  • Suzi & Kian säger:

    Du ska skriva så ingående du bar kan! Asså. Jag trodde de skämtade när jag fick se ett exempel jag skulle utgå från.

    Det finns inget som heter "för mycket" i försäkringskassans värld!!

    Lycka till och så vill jag se frillan;)

    2013-03-06 | 17:48:33
    Bloggadress: http://www.suziettan.blogg.se
  • Cindy säger:

    Anade att det var så ! Får sätta mig i lugn å ro, så jag får med allt! Tack! La upp bild på fejjan innan! ;)

    2013-03-06 | 18:07:00

Kommentera inlägget här: