2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

AAAHH !!

Kategori:

Japp, dom ljuden kommer till 99% ur min kära stora sons mun.... Liiiite trotsig å frustrerad å allmänt förvirrad kille.

Båda grabbarna har ögoninflammation så det dundrar om det, Ds feber har börjat släppa å han är lite piggare, medan stackars B är riktigt dålig med feber å otäck hosta å mega förkyld! :(
<3 mina stackars hjärtan <3

Morsan början äntligen bli bättre, fick i mig mitt första riktiga mål mat idag ! :)

Dock är pappen dunder förkyld... Tyvärr så måste han bli piggare så han kan jobba, har inte råd att ha han hemma. :/

" Gud som haver barnen kär, se till mina grabbar här, ge dom nu en ordentlig blund, gärna nu i denna stund.
Dom är sjuka mår ej bra, det förtjänar dom ju ej. Så snälla hjälp nu mej. Nu står vår lycka i Guds händer. "

Önskar det fanns mer jag kunde göra.... :(

Sova en skvätt nu.

Kommentarer

  • Inka säger:

    Usch, tycker så synd om er och hoppas verkligen det hjälper med en liten bön! Kram på dig!

    2013-03-18 | 17:03:47

Kommentera inlägget här: