2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Hmm..

Kategori:

I säng tidigt idag, hoppas på en natt ned sömn!

Grabbarna känns liiite bättre spec D, Dock har jag mått riktigt Blää idag, å min man åkte på bläket ikväll. :( Han slipper aldrig undan barnens sjukdomar. Stackarn ! <3

Funderar..
Info son jag fått från läkare, dietist m.m.. Är att bebisar ( unde ca 3år ) inte alls kan utveckla laktos intolerans.. Men ändå ser jag fler som testar att ta bort det från sina barns kost.. ?!? Barn behöver det!
Mjölkproteinallergi är YTTERST ovanligt på barn ( även vuxna ) men ändå får var å varannan förälder det som " trolig förklaring" på sina barn problem, vad det än är, känns det som ! Tycker det är sorgligt, eftersom barn verkligen behöver det! Å kan inte låta bli att undra varför, varför det ska vara felet hela tiden, orkar dom inte "leta" ordentligt ? Usch å Fy !

Hoppas innerligt ingen tar illa vid sig, för det är absolut inte min mening.
Tyvärr har inte alla "turen" att ha kontakt med så många olika läkare, dietister m.m.. Så dom får tyvärr lita på lata/stressade "läkare" på VC. Därför ville jag bara ge en "heads up" .
Som sagt absolut inget illa mot ngn alls.

Nu försöka sova å hoppas hårt vi är bättre imån..
( vill inte avboka buh igen )

NattiNatti!

( Lita på dina instinkter å din magkänsla)

Kommentarer

  • Åsa P säger:

    Vilken kämpe du är Cindy! Var riktigt stolt över dig själv! Stor kram från mig och Linnea<3

    2013-01-16 | 23:18:06

Kommentera inlägget här: