2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Blöja

Kategori:

Basse sover å D " dammsuger", jag, sitter på räva i soffan !!

Tror faktiskt dom börjar bli bättre på riktigt nu ?!!? Hoppas !!!

Bastian har tydligen slutat sova 3ggr/dag, bara 2 nu, å D tycker visst inte han ska sova nått alls på dagen, men det är väl ändå liite tidigt att sluta sova middag?

Själv skulle jag gärna sova Heeela dagen OCH natten. ;) åtminstone ett par dagar! Hihi.

Kom på häromdagen att jag inte har så mkt mammadagar kvar... Iiihhh !! Har ju vart hemma i över 2år, haha... Meen har sökt ett jobb å ska söka ett till !! :) Måste bara komma på hur jag ska kunna vara hemma åtminstone 1-2 mån i sommar!! Jaja, löser sig väl !
Hur kände ni när ni fick börja jobba, å lämna barnen heldagar på dagis ? :/

Är sååå mkt jag Vill göra, men det där med tid å pengar, det är ett jävulens påfund ! Å lathet ska vi inte tala om! ;) kanske ska acceptera att jag har 2 små, å då får vissa saker vänta !?! Bläääk! ;)

Snart ska det iaf planeras in en utgång för denna sletna morsan, få fnittra å flumma lite !! Typ3 år sen sist ! :( haha.

Dags gör mys !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: