2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Nytt upplägg !

Kategori:

Min blogg har ju vart fruktansvärt tråkig.. Å eftersom jag bl.a. Skriver den för att senare kunna minnas tillbaka, så har jag tänkt om å ska skriva på annat vis! Hoppas det blir roligare för andra att läsa få med!

..... ..... ..... ..... ........ ...... ........ .......

Dagen idag började kl 05!
Mina två hulliganer har levt rövare varje vaken stund !

Douglas tyckte bl.a. Det var en mkt bra idé att riva ut Bastians två hyllor med kläder och strumplådan, å skåpet med alla matlådor i köket.. Det är lite hans specialare. ;) Han har även idag tagit ett par steg själv lite hit å dit. :))
Nyst på mamma, spytt på mamma och kastat mat på mej !! Badat å sovit ! Dammsugit å torkat bord! Antal klädbyten: 3st hela ombyten än så länge.

Bastian har idag: krupit in i en barnstol å fastnat, ridit på dammsugaren. Hjälpt sin kära bror att riva ut grejer. Spottat på mamma ( roligast nu ) kastat mat, bitit mamma, badat å sovit! :) Å även han har ju förstås dammsugit... :)

All tid emmellan går till att tävla om vem som kan vråla högst å krypa snabbast! :) Å pussas å kramas hela familjen sinsemellan ! <3

Morsan har idag hållt sig välförtjänt passiv. Förutom när jag dammsög å moppade å dammade å gjorde sallad! ;)

Mina grabbar är dom bästa ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: