2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Tappat läsare ? ;)

Kategori:

Ja äre någon som läser min blogg alls? :)


Idag har det gått super bra med mina grabbar, klaffade såå bra! :) Stolt !

Bastian skulle egentligen haft 5mån vacc idag, men fick hoppa det pga förkylningen. Så ny tid för det och även tid för hans 6mån kontroll å Douglas 18mån kontroll... Kan ni fatta vad stora mina prinsar blivit ?! ;) ja kan det verkligen inte!

Nämnde i förra inlägget att det är en massa tråkiga måste, ska, borde .. Och det är det verkligen.. Är det en höst grej ? Eller ? Veden ska in, städas jämt, å allmänt fixas en massa hela tiden ?!
Eller är det bara jag ? ;)
Känns inte som det finns en minut över för Oss ! Å om det väl gör det, är man för trött.. Hmpf! Jaja, det lugnar sig kanske.

Träningen har visst fått vila, pga sjukdomar... :/ Som jag innerligt hoppas ska bli bättre strax! ( Dock verkar D fått hosta. :( )

Nu ska iaf denna morschan sova litt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: