2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Önskningar.

Kategori:

Helgen vart toppen, jag å grabbarna smet in till jkpg å strosa å shoppade på A6, fick även äran att träffa älskade systrarna å deras söta bebisar, snuffade dock inte så mkt sim jag velat, ville ju inte smitta juvelerna! :)
Medan vi var i cty å glassade, var min underbara man duktig å staplade ved! Söndagen blev det city igen, denna ggn fick mannen följa med.

Imorgon ska vi till logopeden med D, ska bli himla spännande å se om han vill "snacka" ngt när vi är där...

Bastian har nu tagit flarran 3 ggr. =D
Hoppas å ber att detta ska fortsätta!!

Är så mkt funderingar som går runt i skallen nu..
Känner stor saknad av vänner å bolla tankar och idéer med! :/

Helgen dom kommer ska vi åka långt, å träffa släkt på min mans mors sida, ska faktiskt bli kul ! Om jag inte missat ngt är det nog vår första lång tur med barnen.. Spännande!
Tanken är väl även att planera in en resa till mina älskade bröder snart, saknar dom. !

Babblar mest gojja verkar det som, så ska väl sova istället å återkomma när jag piggare å har ngt att skriva om. ;)

Håll hårt i dom ni håller kära. !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: