2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Mörkret.

Kategori:

Det är fullt upp, konstant.
Måste hit å måste dit, borde det å ska det! Blää.. Säger jag! ;)

Grabbarna å jag har kommit i helt fel fas på kvällarna, då Bastian är dunderförkyld å därför inte kan/vill sova ordentligt på dagen, vilket leder till att han är såå trött å bara gallskriker så fort han inte får hänga på mig så fort det börjar närma sig kvällning. Å då blir givetvis Douglas ledsen eftersom han inte får sin uppmärksamhet... Å jag bara blir super stressad. Vet inte alls hur vi ska vända detta ?! :( Två grabbar som är jätte ledsna på kvällen är mer än detta mamma-hjärta klarar!

Å detta mörker som lägger sig nu på hösten, Hua !

Gnäll gnäll... Men man behöver faktiskt det ibland!

Mycket funderingar är det.

Nu sova! :)

Kommentarer

  • Hanne säger:

    Gnälla bör man, annars dör man ;) haha nädå, men de behövs ibl !!
    Visste inte att du bloggade, la till dej på bloglovin.. :) sj har ja inte hunnit/haft lust att blogga på evigheter.. Vill starta ny blogg men har inte tatt mej för de.. Men nu när mörkret kommit så borde jag göra de!!
    Hoppas de vänder me dina ledsna pojkar, kan tro att de e jobbigt :(
    Ha de bra!!

    Svar: jaa, det tycker jag med ! ;) jodå, har bara haft ett lååångt uppehåll, men tycker det är såå skönt att skriva av sig!
    ja, det blir lite tufft vissa kvällar.. men dom växer ju å lär sej väl. :)
    Kram
    Cindy

    2012-10-22 | 00:18:09
    Bloggadress: http://villatretton.blogg.se

Kommentera inlägget här: