2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Idag !

Kategori:

Vaknade före tuppen, lr Bastian gjorde.. Ca04.30... Låg å slumrade och gick till slut upp med Douglas 06.. Så lång dag idag, stackars Douglas var på dagis 8-11 idag, kom hem heeeelt slut men fick icke sova... Sluta med att han somna sittandes i pappas goa famn. <3
Packade iväg oss till Linkan för å träffa Ds logoped, där hon spanade lite å vi fick en hel del svar och förklaringar.. Men det berättar jag mer om en annan gång !

Imån ska B få sin 5mån vacc, hoppas verkligen inte min älskade prins får lika ont denna gången... :/
Å nästa vecka är det 6 & 18 mån kontroll för mina busar, å då får D sina vacc. :/ hoppas inte han blir dålig. (Brukar bli det)

Idag gjordes ngt som inte gjorts på länge, färgade å noppade ögonbryn, rakade benen och färgade håret. Haha. Evigheter sen sist, men bra blev det! Underbart med egentid var det ! :)

Måste planera in en tripp till lager 157 strax, finns ju i linkan nu! :))

Julklappar är väl dags att fundera på med... Blää.. Tycker faktiskt verkligen inte det är kul att köpa det, spec inte till alla vuxna ! Så tips mottages gärna! Behövs till : min man, hans syster å man, hans mor, å grabbarnas kusin! Min familj är det inte lika bråttom med, vet inte om & när vi ska fira..

Nyår har vi förhoppningar om att spendera i Gbg, barnfritt !! :) Finklädda!
Dock måste ju B få in att man inte behöver mamma för mat. ;)

Mer då ? Njää, inget nu iaf.
Så, ha det fint !

Kommentarer

  • tionolletttio.blogg.se säger:

    Vi har lottat julklapparna på min sida. Vi ska bara köpa till en var för ca 600:- Sen köper man bara till barnen, så jag ska bara köpa till mamma o Cornelia. :) JÄTTESMIDIGT. Med tanke på att min bror fyller år på luciadagen o mamma den 28 dec också!

    Tråkigt, men uppskattat är ju presentkort! :p
    Annars nån canvastavla eller nåt på barnen?
    Kalendrar har vi gjort till föräldrarna. De fick ingen förra året, så de efterfrågade det! :p

    Svar: smidigt !! blir ju så dyrt om man ska köpa ngt till alla.. ja kalender funderar jag på faktiskt ! =) vart beställde ni ?
    ska bar få tummen ur........ haha.
    Cindy

    2012-11-01 | 09:14:22
    Bloggadress: http://tionolletttio.blogg.se/
  • Cicci säger:

    Vi beställde från Fujidirekt. Då kostar de 99:- o frakt 29 (39?) Betsällde 3 st och även ett par kort att ha i album till Björns mormor o farmor/farfar. Ska även ge de gamla en skiva med filmer med barnen på också. :)

    2012-11-07 | 10:48:48
    Bloggadress: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här: