2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Besvikelse .

Kategori: 0

Idag bidde det city en sväng, min man köpte stor pack Gainer till mig, så ny ska faen inte rasa mer i vikt!

Jag å Bastian är inne i ammningavslutning, å jag tycker det är jätte svårt.. På dagtid går det toppen han äter både gröt och mat! Meen, förstår inte hur jag få han att sluta på kvällen å natten ? Ca: 19 lägger han sig vid mitt bröst å sen ligger han där å slumrar å tuttar till ca 21, då släpper han för han däckat å jag bär upp honom i sängen.. Har försökt låta bli, men då kommer han liksom inte till ro, Han tar ju absolut inte napp å knappt flaska.. Tips?

Känner mej otroligt ledsen å besviken på vissa personer..
Tycker det är såå ledsamt med folk som säger att " dom saknar en, måste ses, ska hälsa på. M.m" men sen händer det absolut Ingenting... Då känner jag lite som så " att håll käften om du inte kan hålla vad du säger/lovar "
För jag blir faktiskt sårad på riktigt!
Å vart är alla som skulle ställa upp ?

Jo, lite bitter blir jag faktiskt, och tycker jag har rätt till det !
För det är fasen lika långt för mig till er, som för er till mej. ?!?!

Imån är det iaf fredag, å på lördag ska jag å svägerskan på twilight ! =D.
På söndag blir det nig bestämt myyys med min man! <3

Natti natti. Hörs !

Kommentarer

  • cicci säger:

    De är så de är. Vetlanda-folk lämnar inte vetlanda i onödan.. Likadant när jag flyttade.. Var alltid jag som var nere o hälsade på, men ingen hos mih... Å andra sidan är de likadant nu med allt jkpg/Habo-folk.. Ändå jag som får hålla trådarna ! Vi bestämde tidigt med Wille att han inte skulle äta på nättterna, men han hade ju napp. Vi vaggade han trött i famnen i mörkt sovrum, så la vi ner hpnom innan han somnade.. På natten stack vi bara till honom en flaska vatten i sängen o tog aldrig upp honom.. Å han fattade snabbt att de var det som serverades! :å med Abbe vet jag inte hyr vi ska gära än.. Måstr gå sova några nätter innan vi sätter igång.. Han vaknar ju var 45e minut o har tappat nappen. :/

    2012-11-15 | 22:01:10
  • Pauline säger:

    Kanske du som får åka till dem. Är lite en oskriven regel att den som lämnar stan får se till att hålla kontakten dvs åka "hem" för att träffa nära och kära... Bodde själv i annan stad i fyra år och det var likadant för mig. :-)

    2012-11-15 | 23:18:49
  • Cindy säger:

    Ja går absolut med på att jag åker oftare, men som sagt, man ska inte säga att man ska komma å sen bara skita i det?! Men men.. Det löser sig nog. :)

    2012-11-16 | 16:55:39
  • Cindy. säger:

    Ja Cicci.. Det värsta är väl att Bastian lär gallskrika om jag till råga på allt ska ge han flaska. ;) Men absolut värt att testa! :)

    2012-11-16 | 16:58:06

Kommentera inlägget här: