2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Finns ett slut ?

Kategori:

I typ 2v tid har sömnen för mej å min man vart jätte dålig, pga sjuka barn, å senaste 5 dagarna näst intill obefintlig, pga ännu sjukare barn. :(
Vad gör man, liksom? Självdör av utmattning, tror jag!
There is NO end ! And tomorrow, vågar jag inte tänka på.
Meen, vi är väl inte dom första med barn med andningsvårigheter ! :/

Mannen har Äntligen fått sin bil, så nu ska nog bestämt jag få ha min ifred! ;)
Så, så fort vi blir piggare ska jag träffa vänner ! Behovet är stort nu !

Julafton imån ! <3 :)
Måste tillägga, jag har precis gått med på att få in i skallen att det är November, så Julafton imån känns.... Konstigt ! ;)

Med GOD JUL å Gott Nytt År !

<3 <3 <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: