2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Respektlösa Idioter.

Kategori: Allmänt

Som ni vet är jag sjukskriven (sen 28dec) ärendet gick över till försäkringskassan 11 jan, därefter har det mest skickats mängders mängder med papper åt alla håll känns det som, vilket ganska självklart gjort att det dragits ut på tiden Ännu mer.. Slutkontentan är att dom nu lagt upp mitt ärende för hanläggning, vilket innebär att dom vill ha mer uppgifter av min läkare och att det kommer att dra ut på tiden ännu mer eftersom jag åxo blev "arbetslös" 16feb, så då måste det göras YTTERLIGGARE bedömning om hurvida jag verklien inte kan ha något jobb ?!?  Till saken hör ju att jag är sjukskriven ÄNDA till 30April... och nu är det... OJ MARS efter det kommer.. APRIL... då mitt ärende går över till att jag ska ta ut mamma-dagar istället... ja ni förstr kanske  var dt slutar... I HELVETET!!! fattar verklien inte varför dom ska göra allt sååå OTROLIGT krångligt och omständigt...  Tycker deras sätt att behandla folk är så otroligt RESPEKTLÖST,  ja menar, det hela komer ju ganska säkert sluta med att jag inte kommer få någon ersättning fören vi fått barn, vilket innebär att vi nu ska leva på en lön, och för den lönen betala alla räkningar och sånt givetvis, sen så är det ju faktiskt som så att ett BARN kanske BEHÖVER lite saker, såsom : Blöjor,skötbord,sängkläder, salvor, badbalja M.M.M.... UNDERBART!!!!!!!!  Hur kan det vara okej att det går till såhär ??!!!!!!!??????
Ovanpå det är dom ju såååå trevliga och söta när man ringer. INTE!
Näää fyyy, blir så fruktansvärt ALLT på det. SUCK!
Försöker att hålla humöret uppe iaf, flyttar ju trots allt om 2 dagar. :)
Och har för tillfället en Otroligt Livlig bebis. *kärlek*

Är så himla glad at jag har min underbara Man vid min sida !

Kommentarer

  • Frederica säger:

    Hej gumman. Fy va träligt... Vi har en babysitter ni nog kan få :) Ev en badbalja, barnvagnstäcke och kudde.... Eller för en liten peng.. Hör av dej om du är intresserad så ska jag prata med Joppe. Puss

    2011-03-04 | 11:23:28
  • Cicci säger:

    Denna f-kassan. Finns det något de gör som är rätt? mitt ärende är fortfarande inte klart efter snart 14 månader!! GRR!!



    har du ingen a-kassa du kan ta då? Och du, om du är arbetslös.. Hoppas du är inskiren på arbetsförmedlningen, annars kanske du mister din SGI o får bara lägsta beloppet! De va ju de som hände mig. Tyckte väl inte att man behövde anmäla sig som arbetssökande när man var i 6 månaden o hade 2 veckor kvar till havandeskapspenning, men jodå!

    2011-03-04 | 18:04:41
    Bloggadress: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här: