2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

måndag.

Kategori: Allmänt

Nu har vi bott i Gränna i 2v & 2dagar. =) funkar fint för mig! :)
Hunnit f iordning det mesta, förutom mina HYLL-PLAN till garderober. =( GRRR!!!!
Går snart in i v31, vilket känns mycket märkligt. Känner mig faktiskt inte så hima stor om magen....
Däremot är det ju bara att konstatera att vi kommer att få en riktig VILDING, sånt liv som det är där inne.
Fatta att det bara är typ 9v kvar?!??! IHHH.
Vi har iaf fått in spjälsäng, bestämt vilket skötbord vi ska ha, fått hem bilbarnstolen m.m.m...
Men känns ändå som det är mycket kvar. =/
VILDINGEN där inne har nu kommit på att det är Himla dumt om mamma får sova en hel natt...... senaste veckan har jag vaknat minst en gång per natt och har jätte svårt att somna om, sen vaknar jag varje morgon vid typ 6-7 tiden. Toppen. NOT! :P
Funderar på om det är kroppens sätt att ställa in sig och så.. på att det kommer att komma ut en VILDING. ;) haha, ja så är det ju förstås, ju. Jaja, spännande ska det bli iaf. ;)
Har ju även kommit in i Bak-perioden nu. :) hihi. Fullt Upp!

Har såå mycket drömmar och planer på hur jag vill saker ska bli och vara, men man blir verklien såå BEGRÄNSAD när man verklien inte kan spendera några pengar alls. :(  DUMMA!

Våren verkar ju iallafall vara på väg på riktigt nu. LYCKA!
Speciellt eftersom jag inte kan knäppa någon av mina jackor nu längre, blir så kallt om magen. :/
Har nu snott 2 par av Peters jeans. hähä. bra va ?

Det är så kul, jag ar gått upp Ca:12kg än så länge, vilket ju faktiskt är ganska mycket.. mn de flesta menar det Bara är Magen... Att det inte syns på ngt annat ställe.. HAHA, säger jag. Kolla strl på mina underkläder så ser ni vart kilona tagit vägen: LÅR & RÖV! :P  har gått frn strl 34 till 40/42 = xs/s till L. nääää.. men det är bara magen som vuxit på mej. My Ass. hähähäh. Men det gör inte så mkt faktiskt. Nu iaf. ;)

Nähe, leta upp ngt att göra kanske.

Plopp i skogen !  <3

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Men du, 12 kg är typ de som behövs gå upp! All vätska, moderkakan, livmodern, bebisen, allt extra blod. :P

    2011-03-21 | 15:52:25
    Bloggadress: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här: