2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Måndag 28 mars.

Kategori: Allmänt

Japp, det är det idag, 31 är det exakt 2mån till BF. WOW.
Underbart väder har det varit idag. :) Har dock varit ganska uttråkad. :/
Men imån kommer blivande faste Helena och ska "underhålla" mej. :) Nice!
Konstigt, överallt står det att nu när man som jag är i v32 ska bebisen lunga ner sig, sftersom det börjar bli riktigt dålig med plats... HMPF! Inte här inte! Det lever värre och värre för var dag tycker jag, och den lyckas verklien hitta alla små vråer nu. Ont! ;) Aggresiv verkar Vildingen var med, för vid minsta pet sparkas det tillbaka Direkt. ;)
Vildings rum börjar innehålla det mesta jag vill nu, vi klarar oss iaf om h*n skulle vilja tita ut nu.
Och på tal om det har jag verklien en stark känsla av att vi Inte kommer att vänta gräddnings-tiden ut. ;) Vi kör på snabb-jäsning. hihi.
På torsdag är det Mvc besök igen, sen den 11april sista UL, vilket ska bli riktigt spännande å se, när den är så stor å så. Nice! :)  Får se om BM får lyssna på hjärtat på tors, sist fick "mikrofonen" stryk som tjyven. HäHä! Vart nästan tillomed lite pinsamt. :P
Både Teddy och Peter får stryk nu när dom lyssnar eller känner. :P Japp, vi kommer nog få en Vilding !  <3

Ska även se till så att läkarna jag har kontakt med kompletarar mitt sjukintyg Ordentligt! Så ska nog det bestämt lösa sig!!

Har nu det senaste börjat få riktigt ont av min foglossning igen, sååå tråkigt och frustrerande när det är så fint väder, så man vill kunna vara ute Lääänge. :(
MenMen, när Vildingen hittat ut dåå, då ska vi var ute MYCKET! :)

Har även det senaste haft mkt sammandragningar och förvärkar (tror jag), ska det var så redan ?  Inge skönt iaf! Ska ta upp det med BM, så får vi se om hon skäller igen. :P

Nähe, försöka sova nu, verkar som Vilding lugnat sig. :) <3

Min man är min underbara Ängel !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: