2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Äntligen. :D

Kategori: Allmänt

Är den efterlängtade helgen här. :) Imorgon går lasset.. JIPPIE!
Dock så höll både jag och Peter på att sätta hjärtat i halsen när det först verkade som vi inte skulle få tag på nyckeln till lgh, men efter mycket ringade så löste det sig. PUST! Har även lyckats städa en del idag, känns skönt!
Den lille krabaten har verklien levt jävoul typ hela veckan, lika sprallig som jag över flytten kanske. ;)
Dock så gör ju dessa himlans sammandragningar att jag blir lite orolig, idag funderade jag på att ringa bb, men den lugnade sig efter lite hot. :p
Längtan för att vår Bebis ska komma ut växer för varje dag nu.
Har gått upp ca:10 kilo redan, skönt är att jag inte fått några bristningar och att de flesta tycker jag fortfarande är smal, förutom min BAOUTA mage. hihi. Ska bli spännende å se var det slutar.


Saknar min vovve himlans mycket! =/
Nattinatti Angels !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: