2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Känslor!

Kategori: Allmänt

Ja det fins det gott om hos mej, av ALLA typer.  Förändras även i en handvändning.

Största känslan är detta som Alla mamma pratar om: Äkta KÄRLEK, känslan att det verklien kan värka i hjärtat när man ser på sin lilla guldklimp. Hur det tårar sig i ögonen när man tittar på han.

Sen har vi även RÄDSLAN: Helt OTROLIG Rädsla för att något ska hända den lilla som stulit mitt hjärta, Hur många gånger man kollar så han andas, hugget i hjärtat av bara minsta tanke på att något skulle hända honom.
(värre än förlossnings-smärta)

Sen har vi även den berömda tröttheten: Så trött av sömnbrist, känslo stormar m.m. Då ens lilla inte är fullt såååå "underbar"  :P när man lipar ikapp med sitt lilla Monster.  Trots det Skulle man inte ge upp för allt i världen. ( bara man får sova en timme. ;) )

Kort och gott: denna lilla pojke har vänt upp och ner på hela min värld och därtill stulit mitt hjärta ! <3
Inget betyder så mycket längre...


Midsommar ska vi ha namngivelse för Douglas och sen även fira midsommar på kvällen men min och min mans familj. <3
Måste tillägga att Teddy är helt underbar med Douglas, världens bästa att gå med vagnen med! <3



1a Aug för vi tillträde till VÅRT HUS. =D ( Guuuud vad mycket vi kommer ha att göra i framtiden. :P
Ikväll är den min å  "små-prinsarnas" kväll. :) Pappa har rymmit.
Himla mys faktiskt ! :P



** mina prinsar och min man är mitt Allt**

Kommentarer

  • Suzi säger:

    Bilder Cindy!! Jag måste få se guldklimpen;)

    Ååh vad jag längtar efter min egna lille Plutt!

    Hur länge var ni kvar på BB?

    Jag planerar bbväska och det är ju en djungel bara det!!

    ;)

    Ta hand om er<3

    2011-06-17 | 23:29:45
    Bloggadress: http://suzettejohansson.blogg.se/
  • Lina säger:

    Gumman jag vet precis vad du menar med att inget annat betyder något längre......Barnet man har i sin famn är allt och personen man har skapat denna lilla varelse tillsammans med. En egen familj, hjärtat vet vart det hör hemma <3 <3 PUSS

    2011-06-18 | 00:04:10

Kommentera inlägget här: