2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Tisdag Kväll..

Kategori: Allmänt

ja, dessa veckor till att plötsligt börja rusa förbi mej. Bilen är nu iaf bes och klar lite små skönhetsfix, sen blir de en fin familje bil. Även bokat Hotell ala mama för Teddy flytt veckan och även bokat in ca: 2v innan BF. :)
Pratat Present till Mor med resten av familjen med. :)
Lille-bebis har verklien levt dom senaste dagarna, med kickar och sammandragningar..
Kan verklien inte sluta fundera på hur vi sk ha de i nya lgh... med målning å så.. å givetvis möblering.. hmm.. Har nog liite för Mycket ideer. ;)
Kollar på Lyx-fällan.. där dom prata lite om stress, kan tyckas konstigt, men jag är nog ganska stressad..vilket jag nog vet om, men ändå inte riktigt gör något åt. Släpper nog när vi kommit in riktigt i nya lgh.
Det konstiga när man är gravid, är det här med hur mycket "nya saker man börjar tänka och stressa upp sig över.. Den plötligt stoora vikten av att allt måste vara ordnat och fint och så bra det verklien kan..
Kan säga att jag verklien var en av dom i början på min graviditet som inte alls trodde att jag skulle bli som " alla andra" gällande det här med att få städ-Mani, fix-Mani, Pyssel-Mani.. Ja alla dom där konstiga sakerna så många börjar med... Men som allt annats hittills har jag fått ge upp min bestämda mening om även det. haha. Måste dock säga att jag trivs med det, lr iaf definitivt kommer göra när vi kommit in i rätt lgh.. för nu är det himla osmart att "fixa" och shoppa in massa nya saker innan vi flyttar ju.  TRÅK! Men sen Jäv'ar. ;)
Idag upptäckte jag på Nytt hur STOR jag blivit......HMPF!  Magen är ju en sak liksom, brösten har jag börjat vänja mig vid, men idag Hade det "dykt" upp en ganska ordentlig RÖV Och lår Och höfter. Gillas Inte!  Börjar bli lite nervös för var detta ska sluta..... hmm... Chockad IGEN! :P

Time to go !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: