2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Tiden Tickar.

Kategori: Allmänt

Ja, den där tiden står aldrig på min sida visst. :) Men men.. helgen är över, tillbaka till verkligheten. Som innebär ta tag i både kul och mindre kul saker.. som Börja packa, rensa, städa.. m.m.  Samtidigt ska de bli så skönt att börja. :)  Btw, foten är typ helt bra. ;)
Helgen har vart himla bra, massa trevligheter, mått ganska bra kroppsligt med.
Dock är det dagar som idag man kan tycka blir lite jobbiga, när jag bara har massa sammandragningar och en allmännt bråkig bebis. Samtidigt som den känslan kan gå över lika fort igen, efter jag fått lite Kick-boxning träning innifrån.
Kan helt ärligt säga att jag inte från början blivit sådär OTROLIGT lycklig som så många beskriver känslan av sparkarna. Vet inte om det varit för jag inte riktigt vågat ta till mig och förstå att jag faktiskt ska få ett eget barn, har nog i mitt undermedvetna mest väntat på att någon ska tala om att jag bara drömt eller fått för mig att jag är gravid.. Konstigt va?  Men sakta men säkert har jag nog faktiskt börjat fatta och tro att det är på riktigt, på riktigt. Har först nu senaste veckan vågat inse att jag kommer få vara hemma och mysa med min lilla bebis om inte så lång tid... Vet inte om det hela har med min "uppväxt att göra eller vad det är.
Iallafall så längtar jag nått så otroligt nu. :)
Funderar på om man ska ta och kolla vad den lilla har för kön... har ju ett UL kvar att göra, och saken är den att jag är nått så in i BÄNGEN säker på vad för kön det är.. så tänk om det kommer ut "fel" kön.. hmm.. Fick för mej att en sån sak kan bli en anledning till psykoser och liknande... Typ. Jaja.. tjöt tjöt, jag vet. ;)

Vill ha flytten klar NU NU NU !!!

Bestämmt mig för att hålla hoppet och humöret uppe !

PussHEEJ ! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: