2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Måndag 28 feb!

Kategori: Allmänt

I fredags vart jag och lämnade Teddy hos mommi, så Älsk och jag har haft första hemma helgen själva på faktiskt nästan 1år. ;) Å det var sååå mysigt och skönt faktiskt. <3 Min Man Är Bästast!
Fick oxå en massa packat igår.. så fick order från min man och faktiskt mig själv oxå att ta det LUGNT idag. :(  Inget kul alls ju.. inte ens ett monster att bråka med, slutade med att jag VÄGRADE gå upp ur sängen fram till ca:12.00. hähä. Annars hade jag inte kunnat inte göra något. :p
Vart på MVC idag, allt ser himlans bra ut, inkl alla värden och så. Skönt!
Anledningen till att ja tvunget skulle ta det lugnt idag var att jag haft ganska ordentliga sammandragningar i helgen.. så lite skäll från barnmorskan fick jag. =/
Har såå svårt att ta det lugnt, lyckas jag väl sätta mig till ro så funderar jag ju bara i mängders mängder. Men som sagt tror faktiskt att det kommer att bli mycket bättre frånomed tyyyp LÖRDAG KVÄLL.. WWWIIIIEEEE!!! Äntligen är det snart snart på rikit. UNDERBART!
Sen ska det börja SHOPPAS in på riktigt. Till VÅR alldeles EGNA BEBIS! <3
Min söta underbara man har äntligen börjat ta in på riktigt att vi ska få just en egen Bebis, så i panik tyckte han det var väldigt viktigt att vi köpte en NAPP och Napp-hållare i helgen. <3  så det gjorde vi. hihi. Blöjor och liknande däremot kan ju faktiskt vänta. ;)
Vår Enga Bebis har även haft FULL FEST hela helgen, HERREGUD vad den sparkat HÅRT! Ont som faen och riktigt obehagligt kan det vara, men ändå så bara LER jag. :) den mår nog bra! :)
Har en känsla av att den inte kommer stanna inne hela gräddnings-tiden dock. ;)

VILL HA LÖRDG NU NU NU NU!!!

Funderar på att ta tag i lite städning å pckning imån igen. :)

Hoppas alla andra med haft en bra helg!
Nattnatt my dear.











Kommentarer

  • ina säger:

    =) nu får du en kommentar fr mej! =) förstår till 170% att d känns lite mäckigt. vill bara att du ska veta att jag tycker att du ät stark och så duktig! love <3

    2011-03-03 | 13:43:08

Kommentera inlägget här: