2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Jahopp.

Kategori: Allmänt

Då jag nu är gravid och sjukskriven tänkte jag att detta kanske vart en bra ide, så ja ger det ett till försök att blogga. :)
Mitt liv är: Peter, Teddy och våran kommande bebis, sen givetvis övrig familj och vänner. :)
Just nu kämpar jag mest med smärta trötthet och allt annat underbart som tillkommer i livet när man är gravid.... ;)
Det var ju detta med att vara gravid, som väl är det mitt liv kretsar kring just nu.
Hade en sån klar bild över mig själv hur jag skulle vara som gravid, Ja den fick jag ju slänga ganska snabbt. Hade någonstans bestämmt mig för att vara en av de där Underara, vackra, livliga, bara lyckliga gravida som så hurtigt skulle orka med allt och alla....... NU i Verkliga livet är jag mest lipfärdig var och varannan dag för jag har så ont och för att jag inte orkar eller kan göra ens det jag verkligen vill, för att jag som oftast tyker att det är jobbigt att ha folk runt omkring mig, då jag blivit ett riktigt Ego.. haha. samtidigt som jag ändå vill träffa folk oftare, fast gärna på Mina villkor då förstås. HEMSK!
Är givetvis också såååå trött på alla som VET såå mycket ch så snällt talar om, att ja men det är ju Bara hormoner... blablabla... själv blir jag mer innåt, eftersom ingen tar mej som en Person, utan jag är bara gravid med massa konstiga hormoner som spökar, det måste jag ju tydligen förstå...  Och jag som tycker det ska förtås att jag faktiskt är kvar som människa med Vanliga känslor också, jag kan vara ledsen eller glad eller arg UTAN att det behöver vara hormoner!

Nog gnällt för denna gången kanske. ;)

Natti natti.

Kommentarer

  • frederica säger:

    Kul med en blogg gumman :)



    Och hoppas den handlar mycket om graviditeten. Det är så mysigt! Men tungt :P



    Vila bort foglossningen! ;)

    2011-02-13 | 23:44:38
    Bloggadress: http://ljuvligtvitt.blogg.se/
  • Mickaela säger:

    vill träffa dig gumman :)

    2011-02-14 | 10:54:05
    Bloggadress: http://missvalentine.se

Kommentera inlägget här: