2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Oj oj.

Kategori: Allmänt

Har visst inte uppdaterat här på läänge. ;)
Det är ganska fullt upp nu för tiden, spec nu när peter börjat jobba igen.
Då jag å Teddy och Douglas kämpar oss igenom dagar å nätter å morgnar. ;) Osv... osv... osv.. osv...

Doglas växer på alla sätt. * bedårande *

Dom sagt vi kämpar dag för dag, växer dag för dag.

Det är: tröttsamt, underbart, irriterande, ledsamt, jobbigt, tungt. Men finns ingen som stulit mitt hjärts så som han!
Alla jobbiga, jävliga, förtvivlade stunder väger han upp bara han ser på mig. Mitt hjärta!


Flytten till huset vet jag inte hur lr när den blir. men min man löser det!

Ska bli så underbart med hus å TRÄDGÅRD! <3

Men men.. ha det fint!

* What are words if you really dont mean them ?




Kommentarer


Kommentera inlägget här: