2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

tiden.

Kategori: Allmänt

Ja, igår klagade jag åt ena hållet, idag vänder vi på de! :P Vill spola fram lite snabbt NU!
Idag har jag packat ytterliggare, röjt och skrubbat lite. Duktig!
Även tjötat en bra stund i telefon med underbara Lina. :) Alltid lika upplyftande! :)
Som sagt, har blivit ganska stor nu. Så för att känna mig fin på nått sätt är jag sååå sugen på att klippa av mej håret igen, fast jag egentligen vill ha tillbaka mitt Långa långa hår.... Hmm... men det växer ju Aldrig, å är nu bara AS-TRÅKIGT, är strax nedanför axlarna nu, har färgat det rött för att det skulle vara lite "roligare, men nä då får man ju istället färga det heeela jä'la tiden, för det blir så otroligt trist så fort. HMPF!
så vad tycker ni, ska jag klippa av det ? ;)

Vill bara ha fått allt inslängt i nya lgh så jag kan börja pyssla och göra fint, och göra iordning rummet till våran efterlängtade Bebis. :D <3
Vill även få börja shoppa in de riktiga Bebis sakerna och allt sånt. NU NU NU!
Ska även verklien bli så skönt att komma närmare familj och vänner, inte för att man kanske åker till vetlanda lr jkpg Varje dag, men nu tar det åtminstone inte såå långt tid, och inte lika dyrt! Och känns som det kan bli lite lättare att övertala folk att komma till oss! ;)

Haha, jag tjatar verklien om samma skit hela tiden, men det är väl just det som mitt liv kretsar runt nu, och faktiskt så trivs jag med det ! så de så! :P

Nähe, dags för kiss-runda sen sängen., dit min man har hittat igen. LOVELIE ! <3


Kommentarer

  • Marcus säger:

    skönt att höra att du är glad iallafall syster lilla! :) även att du är något uttråkad... men det lär det bli ändring på snart ska du se. ;) tänker på dig. kram

    2011-02-23 | 23:25:16
  • Sandra säger:

    Åhhh, jag vill se nu!!! :) Ska bli så spännande!

    Hur stor lgh har ni skaffat er?? vill med fixa i bebis rum men vi vet ju inte om vi bor här så länge till, så de får väl vänta...! Har ni köpt nån vagn? puss <3

    2011-02-24 | 10:05:46
    Bloggadress: http://sandrajohanssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här: