2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

Höst !

Kategori:

Japp, det är verkligen höst, å idag fick jag Äntligen fram mina ljus. :)
Idag blidde ingen träning då vi fick besök av faster och sen farmor! :)

Igår var en barndomskompis än idag en av mina absolut bästa vänner, å det var verkligen sååå kul å få umgås med henne å hennes super söta docka/dotter. ;)
Märkligt det där med vänner...
Vissa bara är där, å allt är " som förr" när man träffas även om det gått över ett år sen sist! Det är dom jag räknar som Riktiga vänner, dom som vet precis vad jag menar lr känner utan förklaring! Underbart! Å så nyttigt för hjärtat! :)

Douglas börjar bli riktigt duktig på att bara hålla i en hand å gå nu, min älskade stora kille, som verkligen börjar bli riktigt medveten om sig själv å sina känslor. ;)
Bastian är verkligen en framåtsträvande envis kille, å såå olik sin bror på så många sätt!

Med Douglas var det mycket som var (fortfarande är) tufft, på många olika sätt framförallt pga gomspalten, å först nu, tack vare Bastian inser jag hur tufft det verkligen måste varit för Douglas...
Men vi kämpar på, å kunde verkligen inte varit stoltare över mina Underbara prinsar, älskar dom så det gör ont! <3

Huset: ja på den fronten står det mest still igen, påbörjad renovering för ett pojkrum till grabbarna, men av olika anledningar vilar det nu. ;)
Men det blir bra tillslut!

Nu är det iaf sova som gäller, imån äre träning igen. :))

Natti natti.

* Wish upon à star!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: