2 barnsmor, fru, hus & hundägare.

Hur får man ihop vardagen ?

2 Barn.

Kategori:

Dagarna rullar på...
Vissa i totalt kaos vissa bättre.

Största kaoset för tillfället är nog hos mej själv, har hamnat i en riktig svacka av sömnbrist, brist på egentid å brist på näring å energi.. :/ framförallt extrem brist på energi! Just nu känns verkligen typ allt såå tungt å såå jobbigt.. Å så får jag dåligt samvete för min familj, just för att jag är Depp... Ja ni förstår kanske vilken ond cirkel jag fastnat i .. :/
Kräks på mej själv !

Sån tur är, så ska pappan i huset bara jobba 4 kvällar i veckan i 3v nu, Underbart!

Positiv Pepp !!!
Mina grabbar har verkligen upptäck varandra nu, å busar å skrattar ihop, vilket verkligen är underbart! :)
Bastian sitter relativt stadigt nu ! Douglas vägrar börja gå själv, fast jag verkligen tror han skulle klara det. ;)
Jag börjar bli bättre på att äta !
Å båda mina grabbar äter som hästar, såå skönt ! :)

Vilo paus nu !

Önskar jag hade en vän..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: